LV ::  EN ::  RU :: 

Diplomatic Economic Club®
Since 1997



close open

Diplomatic Club for Peace Visu valstu vadītājiem un visiem cilvēkiem pasaulē.
Paziņojums

Diplomātiskais ekonomiskais Klubs kategoriski iebilst un nepieņem nekāda veida agresīvas darbības, militāros konfliktus, starpvalstu karus, kas notiek pašlaik, Eiropas centrā, kā arī citos kontinentos – Āzijā, Āfrikā.
Nekas un nekādi apstākļi neattaisno spēka pielietošanu, visur cieš parastie cilvēki.
Aicinām visas puses, visa līmeņa vadītājus mierīgā ceļā risināt jebkādas domstarpības, dialoga un pārrunu ceļā.
Tikai Miers uz mūsu planētas, tikai Draudzība un savstarpēja cieņa veicina cilvēku dzīvi.
Pat nepieļaujiet domas un mājienus par trešo pasaules karu, atomieročiem.
Cilvēces atmiņā ir XX gadsimta karti, un ja to aizmirsāt, tad derētu atcerēties. Diplomatic Club for Peace

Izbeidziet Karu! Lai ir Miers visā pasaulē!
Stop War! Peace All Over the World!



Diplomatic Economic Club
apvieno dalībniekus no 37 pasaules valstīm.


»» Jaunumi  »  Personīgais zīmols XXI gadsimtā 11.09.2020 (11742)

Personīgais zīmols XXI gadsimtā  

11. septembrī starptautiskā izstādes Riga Food 2020 ietvaros notika vebinārs, kurā piedalījās Diplomātiskā Ekonomiskā Kluba biedri .
Juliannas Pliskinas vebinārs izstādē Riga Food Julianna Pliskina ir biznesa trenere, uzņēmēja un Diplomātiskā kluba biedre vebināra laikā runāja par aktuālu tēmu — „Kā ar minimālām izmaksām veicināt biznesu, izmantojot personīgo zīmolu. Ekspertu paņiemieni — prakse "

Prezentācijas laikā auditorija varēja uzzināt, kāpēc uzņēmuma dibinātājam 21. gadsimtā ir nepieciešams personīgais zīmols un kā to var monetizēt.
Personīgā zīmola izmantošanas iespējas uzņēmējdarbības popularizēšanai un kāpēc pircēji un klienti, visticamāk, reaģēs un uzticēsies cilvēkam, nekā nedzīviem zīmoliem.
Veidi, kā samazināt reklamēšanas izmaksas un aizsargāt savu biznesu, izmantojot personīgo zīmolu.

Katra vebinārā prezentētā tehnika/rīks ir Juliannas Pliskinas patiesā pieredze un viens no viņas stāstiem par sava biznesa popularizēšanu, izmantojot savu personīgo zīmolu.

Organizatori plāno šādu tikšanās ciklu turpināt Diplomātiskajā ekonomiskājā klubā BT 1 starptautisko izstāžu ietvaros.
Nākamā tikšanās 18. septembrī plkst. 15.00 «Stresa situācijas. Problēmu risināšanas veidi»

Julianna Pliskina, biznesa trenere, uzņēmēja, eksperte — praktiķe personīgā zīmola attīstībai. Konsultāciju aģentūras „JP Media“ dibinātāja. Sanktpēterburgas Valsts ekonomikas universitātes lektore. Iekļauta Krievijas spīkeru TOP 20 skaitā, televīzijas vadītāja, pārdotāko grāmatu autore, „Forbes Woman“ žurnaliste.

Vebinārs — personīgais zīmols Vebinārs — personīgais zīmolsVebinārs — personīgais zīmols Vebinārs — personīgais zīmols

Jaunumi »  Personīgais zīmols XXI gadsimtā »  Views: 11742   Diplomatic Club


Diplomatic Economic Club®



Copyright © 1997-. DEC.lv Diplomatic Economic Club®

Diplomatic Economic Club. Materiālu vai fotogrāfiju izmantošana bez to autoru (tiesību īpašnieku) atļaujas aizliegta.
Hostings no: A/S Balticom