Jaunākā produkcija un aktuālākās tendences skaistumkopšanā
Diplomātiskā Ekonomiskā kluba biedri apmeklēja izstādi „Baltic Beauty 2016“, kas notika Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā, Rīgā. Skaistumkopšanas industrijas speciālisti prezentēja jaunāko sejas, ķermeņa un matu kosmētiku, kā arī aicināja apmeklēt izglītojošus seminārus un prezentācijas.
Abās „Baltic Beauty 2016“ hallēs – „Matu skaistuma pasaule“ un „Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule“ – vairāk nekā 335 dalībnieki no 17 valstīm iepazīstināja ar jaunākajām skaistumkopšanas tendencēm, profesionālo un plaša patēriņa produktu un procedūru piedāvājumu. Kosmetologi, vizāžisti, stilisti, frizieri un masieri sniedza aizraujošus paraugdemonstrējumus, sacentās profesionalitātē, kā arī dalījās zināšanās dažādos semināros un meistarklasēs.
“Izstādes plašajā piedāvājumā vērojams būtisks akcents uz profesionālo meikapu, tostarp kosmētiku uzacu skaistumam,“ stāsta „Baltic Beauty“ sadaļas „Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule“ vadītāja Kristīne Čerņavska.
Izstādē tika prezentēti kā jauni profesionālā meikapa produkti, tā arī Latvijā līdz šim nebijusi matu un ķermeņa kopšanas zīmolu produkcija: „Dalashes“ līdzekļi skropstu un uzacu kopšanai, Lielbritānijas skaistumkopšanas konkursā „Pure Beauty Awards 2016“ atzinību guvušais Latvijā ražotais „GMT“ prettūskas gels, „Beauty Drugs“ bestselleris – „Black & Goldy“ acu spilventiņi.
Šogad izstādē bija rekordliels sacensību skaits – 51 profesionālais konkurss! Savas prasmes rādīja gan daudzsološi jaunie talanti, gan pieredzējuši meistari, kuri demonstrēja oriģinālas tehnikas, kā arī iepazīstināja ar jaunākajiem trendiem.
4. novembrī notika 1. kreatīvais meikapa konkurss, 6. novembrī – 1. sejas apgleznošanas konkurss. 5. novembrī izstādē varēja sekot līdzi arī skropstu pieaudzēšanas konkursam „Baltic Beauty Cup“. Savukārt 6. novembrī notika konkurss „Gatavais dizains (Box)“, kur nagu meistari mērosies spēkiem trīs kategorijās.